Częste pytania
  • Czy można zakupiony towar odebrać osobiście w siedzibie firmy?

    Istnieje taka możliwość. Proszę zaznaczyć taką opcję przy wyborze dostawy towaru, ewentualnie skontaktować się z infolinią w celu zmiany miejsca dostawy. Po uruchomieniu etapu dostawy, zmiana adresu dostarczenia nie będzie możliwa.

  • Czy mogę dokonać zakupu z miejscem dostawy za granicę RP?

    Jest to możliwe. W tym wypadku zostaną doliczone dodatkowe opłaty za transport np. celne.

    W celu zapoznania się ze stawkami za dostawę towaru za granicę RP należy skontaktować się z firmą kurierską obsługującą sklep internetowy.

  • Jak wygląda sprawa obsługi posprzedażowej (serwis i gwarancja)?

    Każdy zakupiony produkt w sklepie internetowym posiada gwarancję producenta oraz w razie usterek podlega reklamacji na zasadach praw konsumenta (Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Dodatkowo firma VOOLT świadczy usługi serwisowe, takie jak: mycie paneli, przegląd elektryczny instalacji, dodatkowe zabezpieczenia prądowe, przeróbki wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku.

  • Czy mogę zamówić towar w sklepie wraz z jego montażem?

    Tak. Jest to możliwe po skontaktowaniu się z numerem infolinii. Konsultant udzieli informacji na temat warunków montażu i skalkulowania jego ceny.